سفر میتواند تلخ باشد ومیتواند شیرینولی سفر ما از نوع تلخ بود سفر مشهدبعد مسیری طولانی مدت ورسیدن به مشهدواتفاق تلخی افتاد که کل سفر به کاممان تلخ شدزیارت با دلی شکستههمه در شوک بودیم اخر تازه رسیده بودیمکه پای پدر به ماشینی یرخورد کرد ودچار شکستگی شدپدر به همراه برادر ۱۳ روز در مشهد ماندن وما هم مجبور شدیم نرسیده وبرگردیم.پدر در مشهد جراحی شد وبا بردار با قطار برگشتنالان یک ماهی میگذرد ده سالی بود که به مشهد نرفته بودیم وعرشیا بار اولش بودوسفرمان اینگونه تلخ شد.غریبی را درک کردماگرچه کاش سفرمان به خوبی میگذشتاگرچه بعضی از انسانها چشم دیدن خوشی دیگران را ندارن آمدی........
ما را در سایت آمدی..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 12:34